Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 30. prosince 2011

Blue Style a dalsi hruza

Blue Style našlo další hrůzu jak děsit lidi. Po té, co mi totálně pokurvili zájezd do Egypta a 2 dny před odletem změnili hotel a ten námi objednaný nikdy ani neplánovali obsadit a vlastně se dle mého subjektivně jednalo o podvod, rozesílají katalogy poštou v předvánoční době. Tím, že další pevný článěk řetězce Česká pošta je organizace na <>, je o zábavu postaráno.

Jo a jejich claim na webu - Cestujte s tím, kdo se vyzná - Tak ano, to se vyznají, hlavně tím, jak ojebávat zákazníky

Našel jsem email, co jsem jim tenkrát poslal, tak pro pobavení :)
Paní Králová,
Jen jsem Vám slíbil zpětnou reakci na náš zájezd a můžu říci, že si za dalšího nespokojeného zákazníka můžete udělat další zářez. O tom, že Vám je to fuk nepochybuji, ale zasloužíte si to aspoň vědět. Abych byl konkrétní a nemlel na prázdno:

Změnu hotelu, kvůli kterému jsem se pro Vás i přes negativní reakce na internetu rozhodl, Vám neodpustím nikdy, informovali jste nás a ještě několik dní po té byl hotel inzerován, minimálně na INVII. Používáte ho jako lákadlo a pak lidi vyprasíte a dále:

1./ Hotel žádný termín Ultra ALL IN nezná, ptal jsem se, je to jen Váš vynález.
2./ Hotel bych příšerně přeplněný, na pláž vozili lidi z širokého okolí a celkově jsem měl pocit, že bydlím na autobusáku. O tom, že tam máte super marže nepochybuji a nechcete lidi bytovávat jinde. Řekněte prosím majitelům, že doba se mění a jsou i lidi, co mají rádi klidnou dovolenou a klidně si pár Kč připlatí. Jen to co platí, chtějí dostat.
3./ Objednával jsem si zájezd Praha-Sharm-Praha o supervýletu na Hurgadu při zpátečním ani zmínka a to jsme tam stáli jak bezdomovci v čekárně. Zase, jde jen o vaši ekonomiku, lidi Vám jsou ukradení.


Jediné co mohu, je se Vám vyhnout, obloukem a to samé doporučit svým známým. Pokud INVIA jako prodejce nezačne tlačit na Váš servis, dočká se doufám toho samého.
Snad najdete dost blbců jako jsem byl já, ale co každý občas někde naletí nějakému podvodníkovi.

Aspoň zdraví Vám přeju

Adresováno těmto:
"Nina Kralova / Blue Style - Service Dept."
michal.drozd@invia.cz,
resa@blue-style.cz,
ales.kasparec@invia.cz

Žádné komentáře: