Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 26. listopadu 2011

#Povzdech: Online shopping letos naposledy online


asi teda.

Malé povzdechnutí nad tím, jak jsem se aspoň já nechal opít rohlíkem.
Už asi 5 dní jsem se chystal zasednout za klávesnici a vyťukat na vybrané shopping servery své objednávky a oddechnout si, že toho na vánoce nemusím shánět tolik. Největší radost sice druhému udělá dárek, který vyrobím sám, ale dopisy pro ježíška prostě ignorovat nelze.

Nákup na internet je hit, jsem in, je to cool, rychlé ... ale věru taky drahé. Zboží se sice tváří o fous levněji, na obchodní-dům.cz mě pobavily slevy typu 1,2,3% dělající halíře... ale pak na vás narazí sekera nelogických poplatků, které nejsou poplatkem (což mi vadí nejvíc), ale další marží prodejce. Např stejný balík pošty vykazuje rozdíly až 40% (asi rozdílné smluvní podmínky) ... dále poplatek 40Kč za to, že budu platit až při odebrání (pivo se platí také u vstupu do restaurace?).. další smluvní podmínka - online shop může požadovat až 100% zálohu... OMG kde to jsme?

Předesílám, že jsem se nesnažil nakupovat u žádných "socek", ale pouze u dle Heureka.cz certifikovaných obchodů...

Obchodník nastavil podmínky a je na mě, zda je vezmu nebo ne. Vzal jsem, ale letos na posled.

Perlou je největší obchodník v ČR, MALL.CZ, který mě skásl rovnou dvakrát.. objednávku rozdělil na dvě.. prý abych nečekal. Počkat bych rád. Pokud vás ale naštvou tak jako mě, nezbývá nic jiného než ... si stěžovat! (ČOI pokutuje ráda!)

P.S.: koukám do folderu "Shopping" a dárky loni jsem zadal nakoupit 25tého, letos jen o den později. Udělat to dříve, byl bych zbytečnej šplhounek :)

Žádné komentáře: