Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 9. června 2012

Petrohrad - plánujeme

Již od minulého týdne intenzivně plánuji výlet do Petrohradu. Jednak se nám potvrdilo hlídání a druhak se chci stihnout "bílé noci", kdy slunko téměř nezapadá. Při pohledu na letenky a u dobrých cen doba letu jako 19h+ jsem se rozhodl pro ČSA (bojuji o zlatou kartu pro 2013 :-) i přesto, že ČSA na svých letech dražší, než codeshare Rossia. (na partnerce jsem tisícovku ušetřil a tu Rossii ji koupil).
Hotel to byl stejný oříšek. Kde jsou ty luxusní ceny 5* které jsem oblažoval v březnu (to i letenka u Lufthansy stála 4.500CZK), booking.com se mi moc nelíbil, našel jsem Galahotels, dobrá cena, ale turci... navíc na TripAdvisor fóru neměli nic moc reference... Nakonec jsem uspořádal hotelový minitendr a zvítězil Herzen House. Dobré reference na Tripadvisoru (můj hlavní plánovač), super lokalita a v ceně je i snídaně. Objednal jsem to přes Booking.com, jako skoro vždy.
Teď již jen kompletuji tipy na výlety, restaurace atd.

Žádné komentáře: