Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 30. srpna 2012

Aktualizováno: Jak zachránit míle z CSA OK Plus

Již od počátku svého samostatného létání (let PRG-FRA 1.9.1997) jsem členem OK Plus a poctivě si šetřím na nějakou tu "pecku". Proto mě velmi rozezlila změna obchodních podmínek OK Plus a expirace mil ke konci září tohoto roku. Expiruje mi bratru půl milionu mil.. což je třeba 2x kolem světa v business class a to se mi ČSA rozhodně nechat nechce.. bude-li tedy nějaké ČSA. Než však migruji na nějakou jinou službu (expiraci po 2 letech mají snad už skoro všechny), musel jsem vymyslet nějaká opatření, jak odlet oddálit, neboť se mi rodinně a časově nehodí. Přišel jsem na dvě možnosti + jednu obyčejnou...

1./ Ta obyčejná je prachsprosté zpeněžení mil... prodat je buď na nějakém fóru, věnovat letenku a přijmout protihodnotu nebo prostě jen poslat někoho tam kam touží... co když chci ale letět taky?

2./ Zaplacení služeb u ČSA Holidays mílema dle jejich tabulky, ale pokud se mi nic nelíbí, mohu míle prostě proměnit ve voucher a tím zaplatit v budoucnu nebo - voucher se prodává daleko lépe.

3./ Koupit letenku u společnosti s nejnižšími letovými poplatky a záhy ji stornovat. Odečte se vám 5.000mil, ale nově načtené míle zpět na váš účet mají zase platnost 2 roky!

Takže mám ještě měsíc vymyslet co s tím!

Aktualizace: Na webovych forech nabízí lidé možnost míle prodat a nabízená cena je od 8haléřů do 15haléřů za připsanou míly. Vzhledem k tomu, že diskont za přepis míle mezi účty je 50%, je cena ještě nižší.... Pokud nemá exekutor prst na zvonku, nemá cenu se prodejem přepsání mil cenu zabývat!

Žádné komentáře: