Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 10. prosince 2012

ČD Pendolino vs LEO Express

Dnes jsem měl tu čest vyzkoušet 2 ze 3 dopravců na trati Praha hl.n. - Ostrava hl.n..

Směrem tam jsem seděl na palubě Pendolina. Vyjeli i dojeli jsme na čas, do 10min jsem měl kávu+vodu, výběr ze 3 tiskovin, nabídku svačiny a fungující wifinu prakticky po celou dobu. Ve vagónu bylo teplo, příjemně a toalety byly čisté. Obsazenost vagonu někde kolem 40%.

Směrem zpět jsem vyrazil na palubě LEO Express, business class. Měl jsem extrémně pohodlnou sedačku (lepší než pendolino), ale ve vagonu byla zima a necítil jsem se dobře. Toaleta nebyla s čistotou nic moc a byla mooooc prťavá (i pro daleko skladnější kolegy). Nabídku kávy a vody jsme dostali rovněž rychle, musím vynachválit tiramisu. Noviny však mají jen MF Dnes a pak magazíny, kolikrát ale až ze zaří. Wifina 90% času nefungovala a LEO entertaiment terminal vůbec (počin dobrý, ale nefunkční).

Sumasumáru, příště jedu Pendolínem.

Žádné komentáře: