Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 4. prosince 2012

Listopadové tygrovinky...

... rozhodně nebudou patřit k těm nejzábavnějším a nejzajímavějším. Nikde, ale opravdu nikde jsem necestoval, většinu času jsem propracoval a jinak se věnoval rodině a okolí. Přesto je pár věcí k zapamatování :)

  • Nejdelší cestovatelský počin měsíce byla cesta do Budějovic, kde by prý chtěl žít každý... já asi moc ne. Pokud jedete tímto směrem a chcete ochutnat něco dobrého, amerického, takže burgra a ktomu vanilkovou colu, pište si do notýsku HaDog.
  • O jídle bude i další poznámka.. 11.11. se konalo tradiční posvícení v kombinaci se svatomartinskou husou a my byli opět u toho a opět na Vyskři. (a to ani nemluvím o zvěřinových hodech.. letos jsem zkusil snad vše co běhá či leze v lese)
  • Dneska byla tiskovka ČSA. Začínají létat do Soulu a letadlo si teprve seženou. Takže jsem rád, že letím už v dubnu a s Korean. Druhak ruší letní destinaci Lvov. A za třetí už 2 měsíce se neozvali na bonusovku s Dublinem o které vím, že neprojde, ale nevím, kam místo ní letět... Tallinn taky zrušili a tím pádem jsem bezradný... už za nalétané míle aní není pořádně kam letět :(
  • Listopad byl zároveň měsícem objevování, kam s dítětem. Podařilo se nám toho najít docela dost.. od venkovní outdoor aktivity Mirakulum, krytou dětskou hernu (zítra jdeme na mikuláše) v Holešovicích Lefík a nebo pěkné koutky v Mladé Boleslavi v "Cukrárně na Míraku" a v Praze v Ambi Pizza Nuova.
  • V Boleslavi U Hymrů se nám povedl docela pěkný srazík CDB zakončený v Sklípku.
  • V Karlíně otevřel Ind restauraci Indian by Nature a zřejmě stimuloval počet potřebný počet lidí, aby mu dali hlasy na TripAdvisoru a vyšplhal chvíli i na první místo. Hnus.
P.S.: Tartuffe Games v Divadle na Zábradlí nechodit. To je taková dávka kultury, že vám to vomlátí hlavu vo futra. Jo a Skyfall 007 se mi taky nelíbil.

P.S.II.: Pokud máte rádi konspirační teorie, sežeňte si (od strýčka zUSA) seriál HOMELAND. Pecka!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Doporučuji si udělat výlet do Pohádkové říše, je to tam vážně nádherné :)
http://pohadkova-rise.cz/

mk řekl(a)...

díky za tip, velmi rád, ale mám to dost z ruky :(