Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 1. července 2013

червновэ тыгровинки

Proč azbuka? Jednoduše. Téměř polovinu měsíce jsem strávil za hranicema a azbuka se mi stala dominatním písmem. Zbytek času jsem byl totiž v Praze :)

  • aprílovější počasí si snad ani nelze představit. Zatím co já zužován vlnou ruských veder se Praha topila v záplavách. Necelý týden po té jsme se smažili ve 40st tepla. Prý nejteplejší týden za posledních 60let.
  • spanilá jízda Ruskem byla na trase Samara-Togliatti-Uljanovsk-Moskva-Nižní Novgorod. Cesta to byla pracovní, plná řady poznání s nejsilnějším zážitkem, rodištěm VI Lenina. Jednu trasu jsme si dali taxi, jednu vlakem, jednu vnitřní linkou (RusLine) a tam s ČSA a zpět s Ural Airlines. Opravdu rozmanité.
  • ukrajinská soukromě pracovní cesta sebou nesla příjemně strávený den v Kyjevě v hotel Flot v yacht klubu, cestu express vlakem do Charkova, kde jsme hlavu složili ve Ville 4 Rooms a žaludek naprali ve Stargorodu. Ráďo díky!
  • další podařená akce byl železnobrodský jarmark. Sice jsem tam asi 15let nebyl, pořád stejné, ale tak nějak pořád stejně pěkné...
  • konečně jsem na chalupu koupil trampolínu a instaloval pískoviště. Už jen písek!
  • díky letošnímu počasí si na chatě můžu říkat sekáč :)
  • jinak červen strašně rychlý měsíc... více se neudálo. Na chatě stále bez televize a internetu, ale stále v dobré náladě a již téměř 3 knížky přečtené...

Léto se prý snad blíží už v červenci, teplý červen bylo jen demo.

Žádné komentáře: