Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 21. července 2016

Roman Tlustý opasek NEBRAT ! ! ! !

Boží mlýny melou pomalu, ale jistě a tato diskuse je toho důkazem (a nebo tato či tato) Na brašnáře Tlustého s úžasným PR především na sociálních sítích se valí kritika. Jak kvůli kvalitě a designu, tak především kvůli termínům a chování.

V loňském listopadu jsem napsal toto:
po dlouhé době jsem se pustil i do nákupů, ale moc šťastnou ruku jsem neměl - opasek na míru od Brašnářství Tlustý se nějak divně kroutí, ještě ho poslali pozdě, špatně a měly kecy. U nich už nikdy nic.

Mám od nich dva kousky... jeden obyč a jeden jakoby k obleku. Oba jsou již zkroucené a byť jsem přeposílal stejný email s velikostma, je každý pásek jiný. Když k tomu přičtu etudu, že jsem reklamoval to, že jeden pásek v objednávce chybí (bral jsem i pro taťku na Václava, myslíte že se to stihlo??? Ne :-( ), měli mě za zloděje, pak potichu přiznali svoji chybu NEomluvili se a jak školáci poslali nový opasek.

Pro mě jsou to nabubřelci.

Žádné komentáře: