Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 18. ledna 2017

#DakarDrums - příprava




















Příprava v plném proudu.

  • Plán pro Lisabon je téměř jasný - námořní muzeum a centrum a tak jen je potřeba doufat, že klapne počasí. Odlet v 6:00 pro mě znamená před třetí raní vstávat a nevím nevím, jak se vyspím v letadle. Odlet do Dakaru ve 22:00, přílet ve 2h ráno a pak transfer znamená mít hodně hodně energie.
  • Na letišti víme kde vyměnit peníze - nutnost pro první kroky. Nelze být bez peněz :)
  • Mamadou souhlasil s cenou a máme ho objednaného pro cestu do Saint Louis a přes Retbu zpět.
  • V Saint Louis máme rezervovaný slušný hotel, jak podle místní reference, tak podle TripAdvisoru.
  • Mám připravenou mapu Dakaru s tím, co asi chceme vidět.
  • Definitivně jsem zažehnal pokusy koupit si nový batoh a Deuter musí ještě sloužit dál. Je to kvalitka.
A co chybí ještě zařídit?

  • Dokončuji svůj expediční seznam na balení (mám už toho plný GoogleKeep - a až bude, nasdílím ho tady) a pak nakoupit.
  • Nutně potřebuji boty, alá černé Lacosty, co jsem dotrhal a určitě si chci v klidu projít Decathlonem.
  • Pro Dakar nemáme vybrané ubytko.

Žádné komentáře: