Tak jsem si na vlastní kůži vyzkoušel, jaké to je reklamovat platbu na Bookingu. Musím říci, že jsem byl lehce zklamán jak z Bookingu, tak z mojí banky. Ale popořádku.
Prvně jsem si vybral Booking proto,že nabízí dostatečnou kapacitu i na odlehlejších místech. I když pro Evropu, už pro mě dávno není číslo 1 (Amoma.com s Trivago.com zastiňuje Booking.com).
Pro Kasane jsem rezervoval ubytování hned v momentě, kdy jsem kupoval letenky. Zařízení chtělo pouze kartu pro bezpečí, do listopadového termínu šla rezervace zdarma zrušit. Vše se událo takto.
1./ Duben 2017 - rezervuji 3 noci v ubytovacím zařízení A
2./ Srpen 2017 - nacházím lepší nabídku, ruším rezervaci A a dělám rezervaci B - v Thebe River Safaris - opět na 3 noci.
3./ Listopad 2017 - rozhodujeme se, kempovat jednu noc v rezervaci. Tudíž rezervaci B edituji a měním na první noc = B1 a dělám ještě jednu rezervaci (B2) na poslední noc. Obě rezervace zaštiťuji kreditkou. Dají se zdarma zrušit do konce listopadu a každá rezervace má hodnotu 994BWP. Na obě rezervace mi přišly potvrzující emaily k platbám, tedy 994 a 994.
4./ Prosinec 2017, 3 dny před odjezdem. Platím účty a v bance vidím zúčtované 2 platby. Jednu na 994 a druhou na 1988BWP (dvojnásobek).
WTF!
Okamžitě kontaktuji moji banku (Komerční banka) a ptám se, jak je možné, že je zúčtována platba, kterou jsem rozhodně nepotvrdil. Poslali mi kupu dokumentů, co chtějí doložit a bohužel - emaily nelze poslat emailem!!! musí být poštou a nebo faxem! Co jsem měl, to jsem poslal... jedním z dokumentů vak je, komunikace, že jsem situaci řešil sám... situaci, kdy si někdo sám strhne peníze z mého účtu.
Zároveň asi hodinu hledám, jak reklamovat Booking.com, který je ale pouze zprostředkovatel, peníze si rovnou strhlo Thebe River Safaris.
Píšu i tam. Neodepisují.
Nacházím telefoní číslo Booking.com (uff - a mluví i česky a zvedají hned!!) +420.239.018.307
Paní/slečna je velmi ochotná, ihned volá do Thebe, ti se omlouvají (prý mysleli!!!, že tam budu noci tři a tak je strhli). Přes Booking.com tedy hotel může strhnout, kolik nocí si MYSLÍ!, že budete... Poslala mi do emailu potvrzení, že ihned po příjezdu do zařízení, my budou peníze vráceny a nebo si budu moci vybrat protihodnotu. Spokojenost.
5./ Prosinec 2017. Sobota. Check-in v Thebe. Recepční o situaci ví, prý mohu vesele utrácet v restauraci a nebo si vybrat nějakou aktivitu. Cash mi dát nemůže, nemá oprávnění. Je sobota a manažer bude až v pondělí. V restauraci odmítají napsat na účet pokoje celou konzumaci, prý pivo+víno+alkohol se musí platit hned... achjo! Přetlačil jsem je ale!
6./ Prosinec 2017. Pondělí. Manažer je v práci. Ale na obědě. Už je po obědě, ale nechce semnou mluvit. Cirkus! A vrátí mi peníze. Ale až večer, prý potřebuje asi 4 podpisy nadřízených..... večer vrací zbytek peněz. Heureka! Vrací mi, co mi bylo "ukradeno".
7./ Prosinec 2017. Návrat do ČR. Píše mi Komerčka, co mám ještě doručit.
Na mé dotazy, jak je možné, že "Jak je !!možné!!, že si obchodník strhne jinou než autorizovanou částku z mé karty a vy mi ji v klidu a bez obav zaúčtujete??? Obchodník uznal, že částka nebyla autorizována.." jsem už odpověď nedostal. No a pak mějte rádi svoji banku....
No a resumé?
1./ Booking.com se problém jakoby netýká, peníze si strhl obchodník.
2./ Banky se problém netýká, vyřešte si to sami.
3./ Kretén jste vy. Ačkoliv máte 2 emaily na platby 2x 994 a někdo vám to strhne potřetí, je chyba zase u vás.
1 komentář:
Ano, ve všem s Vámi souhlasím, jsou to šmejdi. Nám se stala podobná situace už 2x po sobě. Booking.cz nám neoprávněně účtoval rekreační poplatek za dítě, které jej neplatí. Je problém to z nich poté dostat zpět. Všichni dělají mrtvou rybu. Ksž potřebují vaše prachy, to by se přetrhli, když to mají oprávněně vracet, neberou telefony, maily, nic. Podělaní kapitalisti. Naposledy objednávám něco z Booking. Neseriozní firma. Nezvládají to, mají toho moc, chudáci. Jsou naštestí i jiné rezervační portály.....
Okomentovat