Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 28. prosince 2017

Booking.com reklamace Thebe River Safaris Lodge

Tak jsem si na vlastní kůži vyzkoušel, jaké to je reklamovat platbu na Bookingu. Musím říci, že jsem byl lehce zklamán jak z Bookingu, tak z mojí banky. Ale popořádku.
Prvně jsem si vybral Booking proto,že nabízí dostatečnou kapacitu i na odlehlejších místech. I když pro Evropu, už pro mě dávno není číslo 1 (Amoma.com s Trivago.com zastiňuje Booking.com). 

Pro Kasane jsem rezervoval ubytování hned v momentě, kdy jsem kupoval letenky. Zařízení chtělo pouze kartu pro bezpečí, do listopadového termínu šla rezervace zdarma zrušit. Vše se událo takto.

1./ Duben 2017 - rezervuji 3 noci v ubytovacím zařízení A
2./ Srpen 2017 - nacházím lepší nabídku, ruším rezervaci A a dělám rezervaci B - v Thebe River Safaris - opět na 3 noci.
3./ Listopad 2017 - rozhodujeme se, kempovat jednu noc v rezervaci. Tudíž rezervaci B edituji a měním na první noc = B1 a dělám ještě jednu rezervaci (B2) na poslední noc. Obě rezervace zaštiťuji kreditkou. Dají se zdarma zrušit do konce listopadu a každá rezervace má hodnotu 994BWP. Na obě rezervace mi přišly potvrzující emaily k platbám, tedy 994 a 994.
4./ Prosinec 2017, 3 dny před odjezdem. Platím účty a v bance vidím zúčtované 2 platby. Jednu na 994 a druhou na 1988BWP (dvojnásobek).

WTF!

Okamžitě kontaktuji moji banku (Komerční banka) a ptám se, jak je možné, že je zúčtována platba, kterou jsem rozhodně nepotvrdil. Poslali mi kupu dokumentů, co chtějí doložit a bohužel - emaily nelze poslat emailem!!! musí být poštou a nebo faxem! Co jsem měl, to jsem poslal... jedním z dokumentů vak je, komunikace, že jsem situaci řešil sám... situaci, kdy si někdo sám strhne peníze z mého účtu.

Zároveň asi hodinu hledám, jak reklamovat Booking.com, který je ale pouze zprostředkovatel, peníze si rovnou strhlo Thebe River Safaris.
Píšu i tam. Neodepisují.
Nacházím telefoní číslo Booking.com (uff - a mluví i česky a zvedají hned!!) +420.239.018.307

Paní/slečna je velmi ochotná, ihned volá do Thebe, ti se omlouvají (prý mysleli!!!, že tam budu noci tři a tak je strhli). Přes Booking.com tedy hotel může strhnout, kolik nocí si MYSLÍ!, že budete... Poslala mi do emailu potvrzení, že ihned po příjezdu do zařízení, my budou peníze vráceny a nebo si budu moci vybrat protihodnotu. Spokojenost.

Za chvíli píše i Thebe River Safaris. Odpověď už je trošku jiná.... vybrat jako kredit. Takže taková pojistka, abych nejedl a nepil jinde... no dobře, aspoň to uznávají.

5./ Prosinec 2017. Sobota. Check-in v Thebe. Recepční o situaci ví, prý mohu vesele utrácet v restauraci a nebo si vybrat nějakou aktivitu. Cash mi dát nemůže, nemá oprávnění. Je sobota a manažer bude až v pondělí. V restauraci odmítají napsat na účet pokoje celou konzumaci, prý pivo+víno+alkohol se musí platit hned... achjo! Přetlačil jsem je ale!

6./ Prosinec 2017. Pondělí. Manažer je v práci. Ale na obědě. Už je po obědě, ale nechce semnou mluvit. Cirkus! A vrátí mi peníze. Ale až večer, prý potřebuje asi 4 podpisy nadřízených..... večer vrací zbytek peněz. Heureka! Vrací mi, co mi bylo "ukradeno".

7./ Prosinec 2017. Návrat do ČR. Píše mi Komerčka, co mám ještě doručit.
Na mé dotazy, jak je možné, že "Jak je !!možné!!, že si obchodník strhne jinou než autorizovanou částku z mé karty a vy mi ji v klidu a bez obav zaúčtujete??? Obchodník uznal, že částka nebyla autorizována.." jsem už odpověď nedostal. No a pak mějte rádi svoji banku....

No a resumé?
1./ Booking.com se problém jakoby netýká, peníze si strhl obchodník.
2./ Banky se problém netýká, vyřešte si to sami.
3./ Kretén jste vy. Ačkoliv máte 2 emaily na platby 2x 994 a někdo vám to strhne potřetí, je chyba zase u vás.


1 komentář:

Henry řekl(a)...

Ano, ve všem s Vámi souhlasím, jsou to šmejdi. Nám se stala podobná situace už 2x po sobě. Booking.cz nám neoprávněně účtoval rekreační poplatek za dítě, které jej neplatí. Je problém to z nich poté dostat zpět. Všichni dělají mrtvou rybu. Ksž potřebují vaše prachy, to by se přetrhli, když to mají oprávněně vracet, neberou telefony, maily, nic. Podělaní kapitalisti. Naposledy objednávám něco z Booking. Neseriozní firma. Nezvládají to, mají toho moc, chudáci. Jsou naštestí i jiné rezervační portály.....