Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 30. září 2012

PosLetní tygroviny

aneb bilance toho, co přineslo, odneslo léto. Léto s řadou špatných zpráv a událostí pro přátele okolo.

  • chalupa Václavka se začala dát obývat. Velmi si ji užíváme a po zářijovém víkendu, kdy zásobníky dřeba byly doplněny na 110% vydržíme snad i ochlazení. Svatováclavský víkend byl špice teplý, ale i tak jel krb na plné obrátky a některé místnosti dokázal vytopit do neobyvatelnosti. A to ještě ani nemáme pořádně tvrdé dřevo.
  • houbaření se nám moc nedaří, za dík jsme tedy vzali zahradní úrodě václavek.
  • o co méně jsme našli hub o to více jsme zahlceni jablky.. snad najdeme nějakou moštárnu, kde je spotřebují, jinak se o jejich osud trošku bojím.
  • během léta se rodina patřičně "vyvenčila" na Lipně, v Harrachově, v Petrohradu a nyní Slovinsko+Chorvatsko. Velmi nás překvapily lázně ve Slovinsku a doporučujeme je všem. Rovněž Zadar si budeme pamatovat ve velmi dobrém a rádi se sem vrátíme. Celou dovolenou jsme nepojali pašikářsky a tak jsme mohli ochutnat řadu dalmátských pokrmů a nechyběla ani rakija (ani během prohibice)
  • v Praze, kousek od bytu, otevřeli hospodu ve stylu kapely Tři Sestry. Na té jsme za mládí hodně ujížděli a proto mám jasný cíl na skleničku pro příští léto :) Pokud budete mít zájem zajít, hlaste se!
  • minulé úterý jsem se vyděsil článkem v MF Dnes (článek měl uklidňovat, ale o tom později), kolik lidí stojí frontu na bonusovou letenku od OK Plus. Jistě znáte mé úvahy o tom, jak o míle nepřijít, které jsem popsal ve článku Jak zachránit míle z ČSA OK Plus. Nynější úvaha však byla - VYBRAT- Vybrat si letenku, proletět se pěknou business třídou, poznat nová místa. Zatím si nechám pro sebe kam, jako nápověda třeba poslouží to, že tam, kam mám svého prvního Lonely Planet průvodce. Už víte? No ale cesta k letence nebyla tak jednoduchá, něco jsem popsal na twitteru, něco popsal článek v MF Dnes. Čekal jsem od 8:50 do 12:15 a snad se to vyplatí. Instrukci o tom, že se dá poslat email jsem využil u druhé-evropské cesty.. již 4 dny čekám na odpověď. Tak asi tak.

Žádné komentáře: